.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دعوت رضایی،قالیباف و ولایتی به شورای اصولگرایان
سخنگوی جبهه پیروان گفت: جامعه روحانیت از قالیباف، رضایی و ولایتی برای پیوستن به شورای هماهنگی اصولگرایان دعوت خواهد کرد و آنها شاکله این شورا را تشکیل می‌دهند.

به گزارش شمال نیوز، سیدکمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به تشکیل هیات رئیسه این جبهه در روز گذشته اظهار داشت: در این جلسه ستادها و کمیته‌های جبهه گزارش فعالیت‌های خود را ارائه دادند و آقای باهنر دبیرکل جبهه پیروان نیز همچنان مشغول پیگیری و رایزنی برای شورای هماهنگی اصولگرایان است.

سجادی با بیان اینکه در این زمینه رایزنی‌هایی با دبیرکل جامعه روحانیت و حجت‌الاسلام تقوی صورت گرفته است و آنها با کلیات موضوع موافق بوده‌اند یادآور شد: ما از ظرفیت همه اصولگرایان و شخصیت‌های موثر از جمله ظرفیت آیت‌الله مصباح استفاده خواهیم کرد.

سخنگوی جبهه پیروان تصریح کرد: باید با ائتلاف و اتحاد حداکثری اصولگرایان ما در انتخابات به یک «فهرست واحد» برسیم.

وی در خصوص اقدامات مصداقی در این زمینه توضیح داد: قرار است دبیران کل احزاب و تشکل‌های اصولگرا از اعضای این شورا باشند و توسط روحانیت مبارز انتخاب شوند، وقتی این مسئله صورت گرفت به جز 18 تشکل که عضو جبهه هستند نمایندگان جبهه پایداری، ایثارگران و تحول‌خواهان و نیز شخصیت‌های بانفوذ اصولگرایی از جمله آقایان ولایتی، رضایی و قالیباف از مصادیق شورای هماهنگی خواهند بود که از بین آنها یک هیات امنای 10-15 نفره تشکیل می‌شود و اقدامات عملی را سامان می دهد.

سجادی با بیان اینکه از بین این سه نفر خودشان یا نمایندگان آنها در جلسات شورای هماهنگی حضور خواهد یافت یادآور شد: قرار است از جامعه روحانیت با این افراد صحبت شود و در واقع آنها دعوت‌شدگان و شاکله شورای هماهنگی را تشکیل می‌دهند که از میان این افراد یک جمع کوچک‌تر به عنوان هیات امنا تشکیل می‌شود که طرح‌های شورا از جمله فهرست واحد و شعارهای شورای هماهنگی را اجرایی می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.